יום שישי, 28 בפברואר 2014

Calling All Angels


שם האוסף
: Calling All Angels
 
תת כותרת: נשים שרות...
 
חברת תקליטים: הד ארצי/ הליקון

שנת הוצאה: 1992

מס' קטלוגי: ARTON 19530

עריכה: צ'רלי סולומון וגיא אילון

מפיק: צ'רלי סולומון
 
טקסטים: רן עצמון

רשימת שירים:
1. Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U
2. Annie Lennox - Why
3. Tori Amos - China
4. Julee Cruise - Falling
5. Jane Siberry - Calling All Angels (with K.D. Lang)
6. K.D. Lang - So it Shall Be
7. Laurie Anderson - Strange Angels
8. Toni Childs - The Dead Are Dancing
9. Jennifer Warnes - Famous Blue Raincoat
10. Mathilde Santing - Closewatch
11. Mary Black - The Dimming Of The Day
12. Suzanne Vega - Gypsy
13. Robin Holcomb - Electrical Storm
14. Joni Mitchell - Night Ride Home
15. Eddie Reader - What You Do With What You've Got
16. Julia Fordham - Love Moves (In Mysterious Way)
17. Joan Armatrading - The Weakness In Me

עטיפה: עבודה אלגנטית יפה של שרון מורו. חוץ מהעטיפה החיצונית היפה, השוס הגדול הוא החוברת הפנימית, שכוללת טקסטים שכתב רן עצמון על כל זמרת וזמרת באוסף. יש כאן גם את מילות שיר הנושא של האוסף. מושקע. ציון עיצוב: 8

ביקורת ורקע: אני נכנס לעוד אטרף קטן של ניקוי מגירות. כמות האוספים שמצטברת לי לאחרונה היא קצת לא הגיונית וככל שעובר זמן, אני מבין שיש עוד ועוד אוספי מוסיקה לועזית שיצאו בישראל בשנות התשעים. כרגע אני כבר נוטה להאריך את הכמות ב-600 אוספים שיצאו ויש לי תחושה שזאת הערכה נמוכה. נגלה בעתיד.
בכל מקרה, אני כותב כאן ביקורת קצרה על אוסף שמאוד הצליח. "Calling All Angels" היה שת"פ של הד ארצי עם הליקון והוא כלל 17 שירי רוק מפי זמרות. אני חייב לנצל את ההזדמנות הזאת ולספר שאוספי נשים זה משהו שכל חברת תקליטים ניסתה מדי כמה שנים ואני תמיד מצאתי אותם די משעממים. בדרך כלל הם אוספי אמצע הדרך, שקהל היעד שלהם הוא נראה לי דודותי משהו. מה שכן, מסתבר שיש כנראה הרבה דודות בעולם, לפחות דודות שפותחות את הארנק, אחרת אין דרך אחרת להסביר את כל האוספים האלו. גם לדודות מגיע, למה לא?

ציון: 7


ערך אספני: קניתי אותו לפני חודש בחבילת 3 דיסקים ב-50 ש"ח באוזן השלישית בתל אביב, אבל אני מוכרח לציין שלמרות הכמויות שהוא מכר (אם אני לא טועה האוסף הגיע לאלבום זהב!), לא רואים אותו הרבה. כנראה שהדודות, בניגוד לשאר העולם, עוד לא נפטרו מאוספי הדיסקים שלהן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה