יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

Boys and Girls 2


שם האוסף: Boys and Girls 2

חברת תקליטים: הליקון/ הד ארצי/ מעריב לנוער

שנה: 1998

עורכים: אבי מאור, חיים רייכנטל ורן עצמון

הפקה: אבי מאור וגיא אילון

יח"צ: דגנית סער

מק"ט: 9240-2

רשימת שירים:
1 Solid Harmonie - I Want You to Want Me
2 Five - Slam Dunk (Da Funk)
3 Aqua - Dr. Jones
4 Steps - Last Thing on My Mind
5 Cleopatra - Cleopatra's Theme
6 She Moves - Breaking All the Rules
7 Ultimate Kaos - Casanova
8 BackStreet Boys - All I Have to Give
9 Romeo - Coming Home
10 Hanson - Weird
11 Spice Girls - Too Much
12 All Saints - Never Ever
13 Boyzone - Picture of You
14 Billie - Because We Want to
15 Aaron Carter - Crazy Little Party Girl
16 Boyzone - Workin' My Way Back to You (feat. Alliage)
17 Another Level - Be Alone No More
18 911 - All I Want is You
19 Espen Lind - When Susannah Cries
20 היי פייב - כולם רוקדים עכשיו - תומר גלט רמיקס

עטיפה: עבודת גרפיקה ואיור במחשב של עינת להט-בלום. אני לא יודע אם ב-1998 העטיפה הזאת נחשבה למגניבה, מה שבטוח זה שהיום היא נראית זוועה. ציון עיצוב: 2

ביקורת ורקע: אחרי ההצלחה של החלק הראשון, "Boys and Girls" מוסדה כסדרה שיוצאת פעם בשנה, שזאת היתה תדירות טובה כדי למלא אוסף להיטי פופ לצעירים. האמת היא שמדהים להזכר מחדש בכמה בויבאנדס וגירלבאנדס פעלו בהצלחה בנוף של סוף שנות התשעים, בטח בהתחשב בכך שכיום הז'אנר הזה נעלם כמעט כליל.
סוף הניינטיז, כאמור, היו זמני השיא של הסגנון ואפילו בישראל המציאו להקה כזאת - היי פייב שסוגרת את האוסף עם אחד מלהיטיהם הראשונים. היי פייב היו להקה מוצלחת מאוד, שנוצרה ממש בתבנית של להקות כמו הבאקסטריט בוייז האמריקאים או פייב הבריטים. חמישה בחורים יפים, שרוקדים ושרים שירי פופ בהפקה דאנסית, שכתבו והפיקו להם אנשים אחרים. הייפייב היו להצלחת ענק במונחי פופולריות, עובדה שלא הספיקה כדי לתחזק את ההרכב מבחינה כלכלית. אני זוכר הופעה משנת 1999 שזימנה לארץ את פייב הבריטים, ווסטלייף האירים והיי פייב הישראלים, שביחד פוצצו את איצטדיון יד אליהו בנערות צעירות. לפני ההופעה הוענקו לחברי היי פייב אלבומי זהב (מכירות של 20 אלף עותקים) של אלבומם הראשון והם שילהבו את הקהל לא פחות מההרכבים האורחים המצליחים.
לצערם של היי פייב ושל הקהל הישראלי בכלל, עלויות תחזוק של הרכב כזה הן הרבה יותר גדולות מיכולת השוק כאן להחזיק אותו ובסופו של דבר הפרוייקט הזה שנקרא היי פייב קרס מסיבות כלכליות. הקהל הישראלי נאלץ להמשיך להסתפק במהרכבים מחו"ל שכיכבו באוספים כמו "Boys and Girls" ובמגזיני הנוער ובביקוריהם הנדירים כאן.

ערך אספני: 5 ש"ח

ציון: 7

תגובה 1:

  1. שמי, איזבלה איתן לאחר 12 שנות נישואים, אני ובעלי רבנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבי. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק