יום שני, 5 במאי 2014

Volume 19



שם האוסף:  Volume 19

חברת תקליטים: IMP

שנה: 2000

עורך: יורם ואזאנא

מפיקים: איתמר חובב, אלמוגית אלוש, גל ארבלי ויניב ישעיהו

מק"ט: IMP 2083

רשימת שירים:
1. Delerium - Silence (Airscape Remix - Edit) (feat. Sarah McLachlan) (3:48)
2. Britney Spears - Lucky (3:22)
3. NSync - It's Gonna Be Me (Single Version) (3:10)
4. Natalia Oreiro - Tu Veneno (2 Effective Remix) (2:30)
5. Mauro Picotto - Komodo (Radio Edit) (2:31)
6. York - O.T.B (On The Beach) (Milk and Sugar Radio Version) (3:38)
7. Kundalini Rising - Kayomani (3:35)
8. Robbie Rivera - Bang (Presents Rhythm Bangers) (3:52)
9. Love Connection - The Bomb (Triple X Club Mix) (5:21)
10. Bob Sinclar - I Feel For You (5:31)
11. Dominica - Gotta Let You Go (Nightshift Edit) (3:37)
12. Mario Piu - Techno Harmony (3:12)
13. Billy More - Up and Down (Don't Fall In Love With Me) (Original Radio) (3:12)
14. Lady Violet - Beautiful World (Extended Mix) (5:37)
15. Paps 'N' Skar - Turn Around (Original Radio Mix) (3:21)
16. Glaubitz and Roc - Sunshine Day (Original Radio Edit) (3:21)
17. Storm - Time To Burn (Radio Edit) (2:51)
18. Frankie Goes To Hollywood - Welcome To The Pleasuredome (Sleazesister Album Mix Edit) (3:53)

עטיפה: עיצוב של אורי גרזון. עוד פרק אחד והעטיפה מתחלפת!!! ציון עיצוב: 1

ביקורת ורקע: פרק 19 של סדרת "ווליום" מסתמך בעיקר על הקטע הפותח שהיה להיט עצום בזמנו, אם כי בגרסה אחרת. פדיחה. אחריו יש עוד שני להיטי פופ שחברת BNE תרמו לאוסף, אחריהם רמיקס ללהיטון של נטליה אוריירו, אחרי זה שני להיטי קלאב שדיגדגו את המצעדים ומרצועה 7 עד 18 אנחנו עם פילרים חלשים. מהפרקים הנשכחים והעלובים של סדרת "ווליום".

ערך אספני: 20 ש"ח

ציון: 2

7 תגובות:

  1. אני דווקא אוהב אותו!

    השבמחק
  2. Link להורדה למי שחפץ:
    https://musicore.net/forums/index.php?/topic/887357-va-volume-21-cd-flac-2001-wltn/?hl=%2Bimp
    תודה לגולשת Scully מפורום MusiCore.net גם על הפרק הזה! כרגיל, לרדת עד למטה ללחוץ איפה שכתוב [rar] ולחכות כמה דקות במקרה הטוב כי בכל זאת זה קובץ גדול.

    אתכם הסליחה אבל את האוסף הנ"ל לא באמת שמעתי כך שאין לי כל כך מה להגיד עליו ואין לי כל אחריות לתוקפו או תקינותו. בכל זאת, אם יש אפשרות - למה לא לתת לאנשים שכן רוצים את ההזדמנות?
    מי שרוצה - מוזמן לנסות ושיהנה!

    השבמחק
  3. בבקשה פרסם גם את ווליום האחרונים

    אני חייב להגיד שזה דווקא אחלה אוסף ה19
    יש כמה שירים שמאוד אהבתי בתקופה הזאת
    הנה רשימת השירים שאני אישית אהבתי

    5. (Mauro Picotto - Komodo (Radio Edit
    8. (Robbie Rivera - Bang (Presents Rhythm Bangers
    3. (Love Connection - The Bomb (Triple X Club Mix
    11. (Dominica - Gotta Let You Go (Nightshift Edit
    13. (Billy More - Up and Down (Don't Fall In Love With Me) (Original Radio
    14. (Lady Violet - Beautiful World (Extended Mix
    15. (Paps 'N' Skar - Turn Around (Original Radio Mix
    17. (Storm - Time To Burn (Radio Edit

    תודה על הפרסום

    השבמחק
  4. תודה על הלינק לvolume 21.

    אפשר בבקשה לינקים לvolume 17,18,19
    וVolume - The Summer Hits?

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה התבלבלתי! התכוונתי לתת Link לפרק מספר 19, עליו נכתב המאמר (duh!)
      https://musicore.net/forums/index.php?/topic/887351-va-volume-19-cd-flac-2000-wltn/?hl=%2Bimp
      זה לפרק 19 ותודה שוב לגולשת Scully מפורום musiCore.net/

      מחק
    2. למה זה רושם 500 Internal Server Error
      טוב יכול להיות שאני אפרסם את ההורדות ארי יש לי כמעט את כולם
      חסר לי רק את 2,3,5,6 ואת 21 במקורי לא צרובים או הורדות

      מחק
    3. אולי תקלה זמנית באתר. מצטער, זה עבד לפני כמה ימים. יש לי גם את אלה שחסרים לך. תתחיל לעבור על הpostים מההתחלה. את/ם יכול/ים גם ללחוץ על הכינוי שלי כדי להגיע לענן שלי או להיכנס לאתר של 4shared ולכתוב בחיפוש "vgq".

      מחק