יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

Boys and Girls 3


שם האוסף: Boys and Girls 3

חברת תקליטים: הליקון/ הד ארצי/ מעריב לנוער

שנה: 1999

עורכים: חיים רייכנטל ועופר מנחם

מפיקים: חיים רייכנטל, דגנית סער, אבי מאור, גיא אילון, שרון לוי וקטי רסנר

יח"צ: דגנית סער

מק"ט: 9251-2

רשימת שירים:
1 BackStreet Boys - I Want it That Way
2 Britney Spears - Sometimes
3 Five - If Ya Gettin' Down
4 A*Teens - Mamma Mia
5 Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!
6 Adam Rickett - I Breath Again
7 Gary Barlow - Stronger
8 Steps - Better Best Forgoten
9 Jessica - I Do
10 Sasha - If You Believe
11 N' Sync - Thinking of You (Driving Myself Crazy)
12 Westlife - Swear Again
13 Spice Girls - Goodbye
14 Billie - Honey to the Bee
15 Ultimate Kaos - Anything You Want (I've Got it)
16 98 Degrees - Because of You
17 Honeyz - End of the Line
18 911 - Private Number
19 היי פייב - עומד על צוק - תומר גלט רמיקס

עטיפה: עבודה של תדהר תמוז. העטיפה החיצונית נראית כמו הזמנה זולה למועדון. העטיפה הפנימית, עם הטקסט על הז'אנר והתמונות פלוס הטקסטים על כל אומן ואומן באוסף, משהן בסגנון החוברת של סדרת Now, מדהימים. ציון עיצוב: 7

ביקורת ורקע: החלק השלישי של Boys and Girls נעשה ברוח הפופ הסקנדיבי ששלט באותם ימים. ההפקות של מקס מרטין ודניס פופ השבדים פזורים לאורך כל האוסף, האומנים מצפון אירופה מככבים לא מעט וכל זה טובל בשמות החמים של התקופה בתחום, חלקם נשכחו לחלוטין מזכרוני.
האוסף נעשה בשיתוף מגזין הנוער מעריב לנוער, שהייתי כתב המוסיקה שלו באותם הימים ובגלל זה שמי מופיע ברשימת התודות באוסף. באותה התקופה ראיינתי, בעיקר באמצעות הטלפון, אך לעיתים גם פנים מול פנים, רבים מכוכבי הפופ של אותה התקופה וכך יצא לי לדבר עם הספייס גירלז, בריטני ספירס, איי טינז, פייב, ווסטלייף ואחרים. יש לי המון זכרונות מהעבודה הזאת, אבל מה שנותר מאז זה בעיקר הרושם שאותם אומנים כמעט תמיד ענו על השאלות בתשובות מוכנות מראש. השיחות עמם לא היו ממש שונות מהמוסיקה שלהם - פורמולה ממוחזרת. מדי פעם נתקלתי גם באנשים קצת יותר מבריקים. זכורים לי לטובה בעיקר שלושה - בריטני ספירס, אקווה ורונאן קיטינג. בריטני זכורה לי לטובה בעיקר בגלל שבראיון עמה היא התגלתה כנערה צעירה, כריזמטית ושנונה מאוד, שהיה ברור שהיא הולכת להיות ענקית. חברי אקווה הרשימו אותי בגלל שהם היו בעלי תובנות מבריקות לגבי תעשיית המוסיקה ורונאן קיטינג מבוייזון התגלה כאיש מצחיק בטירוף.
היו גם רגעים מביכים. ויקטוריה בקהאם שלא ידעה שיש מקום כזה ישראל, אחת הבנות מאייטינז שנבהלה ממני משום מה וניתקה את הטלפון או השחרחורת מסטפס שאחרי שהיא נתנה לי נשיקה בלחי לא הצלחתי לדבר בערך שתי דקות מרוב שהייתי המום מכמה שהיא יפה...
אלו היו דוגמאות חריגות. לרוב הראיונות האלו היו משעממים טילים והיה קשה מאוד להוציא מהם חומרים באמת טובים להחזיק כתבות מעניינות. לקוראים שלי זה לא ממש הזיז. הם רצו רק לדעת מה הצבע האהוב על הזמר הנערץ עליהם ואם יש לו או לה בן או בת זוג. את הדברים הבסיסים האלו לא היה קשה לי ולכל אותם אומנים לספק לציבור. יכול להיות שבזה הז'אנר הזה מסתכם.

ערך אספני: 5 ש"ח

ציון: 8

5 תגובות:

  1. סדרת האוספים הזו מזכירה לי את הדיסקים שהיו מצורפים מדי פעם למגזין TV Hits. אחד מהם יש לי עד היום:
    http://www.musik-sammler.de/media/469391
    שמרתי גם כמה עותקים מסוף שנות ה-90 של המגזין הזה וגם של Smash Hits.

    השבמחק
  2. כן, גם בסמאש היטס היו נותנים לפעמים אוספים ברוח הזאת. גם אני שמרתי את הגליונות. יש לי איזה 100 סמאשהיטסים בבית של ההורים. זה היה מגזין פופ מעולה.

    השבמחק
  3. סתם קוריוז - מי שקנה את הדיסק המקורי כשיצא קיבל גם שעון מתנה :)
    אני חושב שבאיזה חור בבית עדיין יש לי אותו.

    השבמחק
  4. הייתי רוצה מכונת זמן שתחזיר אותי לתקופה ההיא (ולא אכפת לי אם זה טיול חד כיווני :-)

    השבמחק
  5. שמי, איזבלה איתן לאחר 12 שנות נישואים, אני ובעלי רבנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבי. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק