יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

Hitman vol.2 1992


שם האוסף: Hitman vol.2 1992

חברת תקליטים: הד ארצי

שנה: 1992

עורכים: אמיר כהן, צ'ארלי סולומון, רן עצמון וקארן רוז

מק"ט: Arton 19501

רשימת שירים:
1 Undercover - Baker Street
2 Jimmy Nail - Ain't No Doubt
3 Inner Circle - Sweat (A La La La La Long)
4 A.B. Logic - The Hitman
5 Bobby Brown - Humpin' Around
6 Dr. Alban - One Love
7 Edelweiss - Raumschiff Edelweiss
8 Kylie Minogue - What Kind Of Fool
9 Nirvana - Lithium
10 U2 - Even Better Than The Real Thing (The Perfecto Mix)
11 Extreme - Rest In Peace
12 Simply Red - Your Mirror
13 Annie Lennox - Walking On Broken Glass
14 Boy George - The Crying Game
15 P.M. Dawn - I'd Die Without You

עטיפה: שרון מורו החליפה את הצבעים של העטיפה בהיטמן 1. זה נשמע עצלני, אבל זה היה ממש במקום, שלא לומר הברקה, כדי ליצור המשכיות וקו אחיד לסדרה. ציון עיצוב: 9

ביקורת ורקע: חברות התקליטים הסתכלו בזמנו על סדרות אוספים קצת כמו על אומנים: אם האומן מצליח- נשקיע בו ונוציא עוד ועוד אלבומים שלו, אם לא- נזרוק אותו לפח. כך גם היה עם מותגי הסדרות. זו גם הסיבה שחברות התחילו סדרות חדשות על ימין ועל שמאל; הן ידעו שבמידה והחלק הראשון מצליח, חלק ההמשך ימכור בזכות השם שיצר לעצמו הקודם, גם אם הוא פחות מוצלח.
אחרי ההצלחה של "היטמן 1", בהד ארצי הבינו שהם נפלו על זהב טהור, וההתייחסות שלהם להיטמן היתה כאל "שלמה ארצי של האוספים". הנסיון לשמור על סטנדרט גבוה של הסדרה אכן ניכר לאורך כל שנות התשעים. בשנות האלפיים, לעומת זאת, הד ארצי החלו לחפף, והסדרה דעכה.
"היטמן 2" היה טוב כמו "היטמן 1". מינון גבוה של להיטי ענק וגיוון סגנוני יצרו עוד רב מכר קלאסי. העריכה היתה מצויינת, הרבה בזכות ההתייעצות עם עורך הרדיו הטוב ביותר שהיה בישראל בשנים ההן - רז ניצן.
הסדרה היתה לכזאת הצלחה, שגם שירים שלא היו להיטים, והופיעו בפרקים שלה- הפכו לכאלו. כך, הקטע "היטמן" של איי.בי לוג'יק, שמופיע בחלק 2 רק בגלל שמו, נחשב לקלאסיקת מועדונים מקומית מבלי שהוא הצליח בשום מקום אחר בעולם.

ערך אספני: 15 ש"ח

ציון: 9

הורדה: http://www.mediafire.com/file/48afijnpadzsdkz/Hitman%202.rar

11 תגובות:

  1. לדעתי מדובר באוסף טוב יותר מהיטמן 1. אני לא בטוח שאיי בי לוג'יק לא הצליח באמת בשום מקום בעולם. א' מפני שבארה"ב הוא הצליח, ו-ב' (וזו אחד הסיבות ל-א') שהוא רכב על ההצלחה של 2 אנלימיטד (מי שעמד מאחוריו זה פיל ווילדה)

    השבמחק
  2. יש לך נתונים מצעדיים שלו?

    השבמחק
  3. אין לי נתונים מצעדיים מעבר למה שיש בבילבורד (הגיע למקום ה-60 בהוט 100). מאידך מצאתי בלינק המצ"ב שב-27.6.1992 הוא היה במקום הראשון במצעד הקלאב פליי
    http://bit.ly/91d9TP

    השבמחק
  4. שלום אבי.אני מחפש אוסף top pop 1993
    שכלל להיטים נהדרים.אם אתה יכול לעזור לי לאתר אותו אז אודה לך מקרב לב.תודה

    השבמחק
  5. ב-1993 יצאו כמה פרקים לסדרת טופ פופ. על איזה פרק מדובר?

    השבמחק
  6. זה היה צמד קלטות שעליהם היה כתוב top pop 1993.היו בו להיטים של jade,non blondie ועוד.נידמה לי שזה היה volume1.כי אלו היו להיטים לא טרנסיים אלא פופיים כאלו.אני מאד מקווה שתמצא את מה שאני מחפש.תודה רבה מראש!

    השבמחק
  7. אתה מתכוון להיטמן 4
    http://osafim.blogspot.com/2010/08/hitman-vol-4-1993.html

    השבמחק
  8. היי אבי.לא ניראה לי.אני זוכר בברור שאלו היו 2 קלטות חלק 1 וחלק 2 ושמם היה top pop1993.אני תמיד הולך עם האינסטינקטים שלי.אבל אם אתה חושב שזה אוסף אחר אתה יכול לשלוח לי את הקישור שלו גם ,אבל אני מקווה שאתה תאתר את האוסףtop pop 1993.
    תודה וחג שמח!

    השבמחק
  9. אין ספק שזה ה-פרק של הסדרה ולו בגלל השיר הענק של Extreme והיציאה המבריקה של Edelweiss!
    אני שם לב שיש delay קטן בין Ain't no doubt לSweat בניגוד לשאר הקטעים המתחברים בצורה חלקה ומושלמת להפליא. אני לא יודע אם כך זה גם בדיסק המקורי, שכן ההורדה הזו נשמעת לי העתק מדויק ומקצועי.

    השבמחק
  10. Link להורדה למי שחפץ:
    http://www.4shared.com/rar/gFnUBHrD/VA-Hitman-Vol2-OsafimBlogspotc.html

    זו אותה הורדה שפורסמה מזמן (Mediafire כבר מחקו), רק בלי הטעות בשיר של Jimmy Nail, שהופיע כרצועה מספר 5 במקום 2 ובגרסה המלאה. בגרסה של Hitman 2 הקטע מעבר נחתך בעריכה - מה שמקצר אותו בכ10 שניות. לכן רק את השיר הראשון והשני העליתי מהדיסק המקורי שלי. בשאר לא נגעתי.
    תהנו!

    השבמחק
  11. היי, הקישורים כבר לא פעילים. אפשר קישור מרוכז לכל סדרת אוספי היטמאן?
    תודה מראש.

    השבמחק