יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

Supermix 10


שם האוסף: Supermix 10

תת כותרת:
75 דקות של להיטים נון סטופ!
חברת תקליטים: אן.אם.סי

שנה: 1990

עורכים ומפיקים: משה מורד וליאור סולימן

מיקס בין חלק מן השירים: יורם ואזאנא

מק"ט: 20006-2

רשימת שירים:
1 M.D.A. - Power ("עם ישראל חי")
2 C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now) (The Slammin' Vocal Club Mix) (feat. Freedom Williams) (DJ Set)
3 The KLF - 3AM Eternal (feat. the Children of the Revolution) (DJ Set)
4 EMF - Unbelievable (The Sin City Sex Mix)
5 Tragic Error - Klatsche in die Hande
6 Robert Palmer with UB40 - I'll Be Your Baby Tonight
7 Vanilla Ice - Ice Ice Baby (Club Mix)
8 2 in a Room - Wiggle it (DJ Set)
9 Tragic Error - Umbaba (DJ Set)
10 Off Shore - I Can't Take the Power (DJ Set)
11 Will to Power - Boogie Nights (DJ Set)
12 After One - Real Sadness II
13 Culture Beat - I Like You (DJ Set)
14 MC Sar - Don't Stop (with the Real McCoy and feat. Sunday) (DJ Set)
15 Mac Tonic and Lizzy D - Get on Up and Dance (DJ Set)
16 Victoria - This Love is Not for Sale
17 MC Lmnop - Turtles Plan (Pizza Rap)
18 Avvy - "Happy Birthday to You" Rap

עטיפה: אחת העטיפות הטובות בסדרה. עבודה של נורית וינד, שיצרה עטיפה שמחה, מאוד חו"לניקית, שמשתמשת באלמנטים גרפיים פשוטים ומחברת אותנו לאוסף דרך אימג'ים קטנים ברוחו, תמונות של חלק מאומני האוסף וטקסט שמוצב בצורה מעולה. ציון עיצוב: 8

ביקורת ורקע: אני יודע שאני קצת מזפזפ בין פרקי הסדרה סופרמיקס ובניגוד לסדרות אחרות לא סוקר את הסדרה בצורה כרונולוגית, מה שאני מקווה לא מבלבל מאוד. אני מבטיח בסיום סקירת הסדרה לעשות סדר ולשלוח פוסט שמרכז את כל הביקורות לפי תאריך הוצאתן. בינתיים אני אמשיך לפשפש באוסף שלי ולדלות את פרקי הסדרה עד שאשלים את הכתיבה על כולם.
"סופרמיקס 10", שיצא בימים האחרונים של 1990, הוא אחד האוספים המוזרים שיצאו כאן, לחיוב. על העטיפה הטובה כבר דיברתי, גם התוכן כאן מעניין מאוד. יש כאן אסופה ממש מעולה של להיטים, שמעורבבים בקטעי יורודאנס שהיום נחשבים לדי נדירים. האוסף מתחיל בפרוייקט ההזוי שעורך האוסף משה מורד היה מעורב בו - M.D.A. מדובר היה בשלישיה לונדונית עם זיקה ברורה לעם הנימול, שהוציאה קטעי יורודאנס שמבוססים על שירי עם יהודיים. "עם ישראל חי" היה הקטע השני שהם הוציאו והעם בציון התעלף. משם האוסף ממשיך לכמה שלאגרים אדירים, לפני שהוא גולש לאיזוטריה מרחבות הריקודים בחסות יורם ואזאנא. חלק מהשירים מחוברים במיקס של ואזאנא אחד לשני, מה שנותן לאוסף flow טוב וכייפי.
מהכרות טובה עם הרפרטואר של אן.אם.סי באותם השנים אני יודע שהם יכלו להוציא אוסף אחר לגרמי, אוסף שבטח הייתי חושב שהוא יותר טוב. מצד שני, אן.אם.סי היתה אז חברה מצליחה ומובילה והאוספים שלה היו להצלחה יפה, כך שלכל השאלות שעולות לי חדשות לבקרים מדברים שהם עשו בצורה הזוייה באוספיהם, אני יכול רק לענות שמה בעצם אני מבין?

ערך אספני: 20 ש"ח

ציון: 8

5 תגובות:

  1. לינק מישהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, Link מישהו:
      https://drive.google.com/file/d/0Bz5gTZPsbRDrMmoxaFZPYU1HUFU/edit?usp=sharing

      באמת חיפשתי קצת מידע על M.D.A. האלה - לא מצאתי כלום. Last.fm נותנים לי להקה אחרת מארגנטינה בכלל. ניחא. טוב שיש אותך ואת הבלוג הזה!
      גם השיר של היומולדת, השתמשתי בו לכמה מסיבות בית, בגלל שהוא אוניברסלי ולא כמו הגרסאות המקומיות שתוקעים לך סתם שם אקראי (בדרך כלל נימרוד או יונתן). אוסף כיפי ומרענן.

      מחק
  2. ★ ועכשיו גם אצלכם ביוטיוב באיכות חדשש דנדשש ;)צפיה והאזנה מגניבה לכווללםם :-) https://youtu.be/TdH3-lzCnL8

    השבמחק