שם האוסף: Dance to the House
חברת תקליטים: הד ארצי/ B.M.I. Records
שנה: 1995
עורכים: ישראל פיכמן ושי בכר-גוטייה
מפיקים: רן עצמון ואלי בן-משה
מק"ט: ARTON 19592
רשימת שירים:
1 Luvspunge - Didn't I Give You Love
2 Nightcrawlers - Surrender Your Love (MK Dub Mix)
3 Kellee - My Love (Ralphi Rosario Mix)
4 Shades of Rhythm - Chicken Flied Lice (Musical Freedom)
5 Roach Motel - Wild Luv
6 Adrian and Alfarez - La Casa
5 Roach Motel - Wild Luv
6 Adrian and Alfarez - La Casa
7 Size 9 - I'm Ready (Remix Version)
8 Happy Clappers - I Believe (12" Master)
9 Ralphi Rosario - Music Music (The Rideable Dub)
8 Happy Clappers - I Believe (12" Master)
9 Ralphi Rosario - Music Music (The Rideable Dub)
10 N Joi - Bad Things (Josh Wink Remix)
11 Lionrock - Lionrock
עטיפה: אחת העטיפות הראשונות (מבין מאות) שעיצב דור כהן המוכשר, אני חייב לא שלא העבודה הכי טובה שלו, בלשון המעטה. ציון עיצוב: 311 Lionrock - Lionrock
ביקורת ורקע: בפוסט הקודם סיפרתי לכם על ישראל "ג'ינג'י" פיכמן ועל פועלו ובסוג של מקריות אני ממשיך איתו גם כאן, בפוסט הזה.
באמצע שנות התשעים מוסיקת ההאוס כבשה כל חלקה טובה בארצנו וחברות התקליטים באופן טבעי חיפשו להוציא אוספים בסגנון. נראה היה שכל החברות הגדולות, קרי פונוקול, הליקון ואן.אם.סי הצטיינו בתחום הזה ורק הד ארצי הענקית קירטעה מאחור. הסיבה לכך - בעוד בהד ארצי התמחו מצויין ברוק, אטרנטיבי, פופ ומוסיקה שחורה, בתחום הדאנס לא היו להם מומחים שירימו את האגף הזה אצלם. בהד ארצי חיפשו פטרון קל לבורות שלהם בסצינת מוסיקת המועדונים והדרך הקלה ביותר מבחינתם היתה למצוא חברה קטנה שמתמחה בתחום כדי שזאת תכין לה אוספים. כך הם חברו ל-B.M.I, החברה שפתח ג'ינג'י פיכמן מחנות התקליטנים ג'ינג'י בבת ים ביחד עם אלי בן-משה. B.M.I (שאחרך כך החליפה את שמה למלודיה רקורדס) התמחתה בעיקר בתחום הטראנס, אבל אנשיה היו גם מומחי האוס מדופלמים. מכיוון שלהד ארצי היה רפרטואר מרשים בתחום, שהם לא ידעו מה לעשות עמו, החבירה לאנשי B.M.I, שהרכיבו להד ארצי אוסף די בקלות, היה אלמנטרי.
אנשי B.M.I הרכיבו להד ארצי אוסף ממש טוב, הבעיה שלו היתה שהוא היה יותר מדי מכוון מועדונים ופחות מדי מכוון לקהל חובב דאנס אוספים, כלומר האוסף לא היה מספיק מסחרי (קומרשאל, בז'רגון הסצינה).
החבירה עם B.M.I, אם כך, לא הניבה להד ארצי את הפירות להם היא ציפתה ובחברת הענק חיפשו פרטנר אחר שיניב להם את התפוקה הרצויה בתחום ההאוס, זה נמצא די במהרה בדמות של IMP, שהפכה להיות השותפה של הד ארצי בהכנת אוספי הדאנס שלה במשך כמעט עשור. ב-B.M.I, בנתיים, חזרו להתמקד במה שהם היו הכי טובים בו, בטראנס.
ערך אספני: 10 ש"חבאמצע שנות התשעים מוסיקת ההאוס כבשה כל חלקה טובה בארצנו וחברות התקליטים באופן טבעי חיפשו להוציא אוספים בסגנון. נראה היה שכל החברות הגדולות, קרי פונוקול, הליקון ואן.אם.סי הצטיינו בתחום הזה ורק הד ארצי הענקית קירטעה מאחור. הסיבה לכך - בעוד בהד ארצי התמחו מצויין ברוק, אטרנטיבי, פופ ומוסיקה שחורה, בתחום הדאנס לא היו להם מומחים שירימו את האגף הזה אצלם. בהד ארצי חיפשו פטרון קל לבורות שלהם בסצינת מוסיקת המועדונים והדרך הקלה ביותר מבחינתם היתה למצוא חברה קטנה שמתמחה בתחום כדי שזאת תכין לה אוספים. כך הם חברו ל-B.M.I, החברה שפתח ג'ינג'י פיכמן מחנות התקליטנים ג'ינג'י בבת ים ביחד עם אלי בן-משה. B.M.I (שאחרך כך החליפה את שמה למלודיה רקורדס) התמחתה בעיקר בתחום הטראנס, אבל אנשיה היו גם מומחי האוס מדופלמים. מכיוון שלהד ארצי היה רפרטואר מרשים בתחום, שהם לא ידעו מה לעשות עמו, החבירה לאנשי B.M.I, שהרכיבו להד ארצי אוסף די בקלות, היה אלמנטרי.
אנשי B.M.I הרכיבו להד ארצי אוסף ממש טוב, הבעיה שלו היתה שהוא היה יותר מדי מכוון מועדונים ופחות מדי מכוון לקהל חובב דאנס אוספים, כלומר האוסף לא היה מספיק מסחרי (קומרשאל, בז'רגון הסצינה).
החבירה עם B.M.I, אם כך, לא הניבה להד ארצי את הפירות להם היא ציפתה ובחברת הענק חיפשו פרטנר אחר שיניב להם את התפוקה הרצויה בתחום ההאוס, זה נמצא די במהרה בדמות של IMP, שהפכה להיות השותפה של הד ארצי בהכנת אוספי הדאנס שלה במשך כמעט עשור. ב-B.M.I, בנתיים, חזרו להתמקד במה שהם היו הכי טובים בו, בטראנס.
ציון: 6
אהבתי!!!!!
השבמחקהרבה קרדיט מגיע לשי בכר גוטייה הגדול שבאותה תקופה עבד במחסן של הד ארצי. הוא יזם את הוצאת האוסף ואת החיבור עם הג'ינג'י. זו היתה בעצם הכניסה הרשמית של הד ארצי לתחום הדאנס וההאוס באופן רציני.
השבמחקזה הפרוייקט היחידי שעשיתם עם ג'ינג'י, נכון?
השבמחקכ-JOINT VENTURE - כן.
השבמחקאיש מקסים .R.I.P