יום חמישי, 31 במרץ 2011

The Power of Love


שם האוסף: The Power of Love

תת כותרת
: כח האהבה

חברת תקליטים
: הד ארצי

שנה: ההוצאה על גבי דיסק בנובמבר, 1992. ההוצאה המקורית בקלטת ותקליט - 1987

עורך: דורון ברנבליט

הפקה מחודשת: קארן רוז

מק"ט: ARTON 19336-2

רשימת שירים:
1 Tiffany - Could've Been
2 Foreigner - I Want to Know What Love is
3 The Cars - Drive
4 Peter Cetera - The Glory of Love
5 Carly Simon - As Time Goes By
6 Phil Collins - Against All Odds
7 Alphaville - Forever Young
8 Frankie Goes to Hollywood - The Power of Love
9 Joe Cocker - Many Rivers to Cross
10 Prince - Purple Rain

עטיפה: אייטיז במיטבו. מושקע, אופנתי, צ'יזי. בהד ארצי עשו ממש הפקות בהכנת העטיפות באייטיז. הביאו לכאן צלמים, דוגמנים, מעצבי שיער, כל מה שצריך. את העטיפה עיצב (או עיצבה) גילינסקי. הצילום הוא של גדי דגון ואת השיער של שני הדוגמנים על העטיפה עיצבו בויטוריו שבדיזנגוף. איפרה אותם דורית ניצני (פוצקי). העטיפה המקורית נעשתה לתקליט וההתאמה המחודשת לפורמט הדיסק נעשתה על ידי אורית חן צדוק. ציון עיצוב: 9

ביקורת ורקע: כמו "רוק כבד", האוסף הקודם שסיקרתי, גם "כח האהבה" היה אוסף של הד ארצי שמאוד הצליח כשהוא יצא על גבי תקליטים וקלטות בשנות השמונים. כניסתו החזקה של הקומפקט דיסק לשוק הניעה את החברה להוציא כמה מהאוספים שלהם שמאוד הצליחו באייטיז לראשונה על פורמט ה-CD בסוף שנת 92', תחילת שנת 93'. האוספים יצאו תחת הכותרת "נוסטלגיה עולמית" וחלקם, כמו "כח האהבה", היו להצלחה אדירה גם בסיבוב החדש שלהם.
"כח האהבה" יצא במקור ב-1987 והיה לאחד מאוספי הבלדות הנמכרים בישראל בשנות השמונים. ערך אותו דורון ברנבליט, שבתקופה ההיא ערך את כל אוספי הפופ והמוסיקה החדשה של הד ארצי, בין השאר את סדרת הלהיטים שלהם "Smash". נסיתי לעשות גוגל על ברנבליט ולא ממש הצלחתי לגלות עליו פרטים, אז אם מישהו יודע דברים על האיש הזה שהיה שותף מרכזי בעיצוב הטעם הישראלי בשנות השמונים, אשמח אם תחכימו אותנו.
"כח האהבה" כולל רק עשרה קטעים, כי זה, פחות או יותר, כמות השירים שהיה אפשר להכניס על פורמט התקליט. ההמרה לדיסק נעשתה בצורה נאמנה וזה אחד השיחזורים הטובים והראויים שנעשו לאוסף כלשהו בארץ. "כח האהבה" נמכר בחנויות עוד שנים, עד תחילת שנות ה-2000, למעשה, מה שהופך אותו לאוסף הלועזי שנכר הכי הרבה שנים בחנויות בישראל . הוא נמכר לבד במחירים מצחיקים ולעיתים כחלק מחבילה שכללה עוד שני אוספי בלדות של הד ארצי, חובה בכל בית שרוצה להחזיק אבן דרך מקומית ונוסטלגיה אמיתית.

ערך אספני: 10 ש"ח

ציון: 9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה