יום רביעי, 16 באפריל 2014

Full Volume


שם האוסף
:  Full Volume

תת כותרת: The Best of Volume

חברת תקליטים: IMP
 
שנה: 1997

עורך: יורם ואזאנא

מפיקים: איתמר חובב, אסנת יאיר, גל ארבלי ויניב ישעיהו

מק"ט: 2038

רשימת שירים:
1. Gala - Freed From Desire (Edit Mix)
2. Black Machine ‎– How Gee (Original Sax Mix)
3. Robin S ‎– Show Me Love (USA Radio Mix)
4. N-Trance - Stayin' Alive (Radio Version) (feat. Ricardo Da Force)
5. Two Cowboys - Everybody Gonfi Gon (New Atlantic Edit)
6. La Bouche - Be My Lover (Radio Edit)
7. El Sonido ‎– Ola' Pachanga
8. Deep Zone - It's Gonna Be Allright (Dj Juan Radio Mix)
9. Outhere Brothers, The - Boom Boom Boom (Don't Break The Balls Mix)
10. 20 Fingers ‎– Short Dick Man (Jazzy Mix) (feat. Gillette)
11. Mighty Dub Kats, The - Magic Carpet Ride (Radio Edit)
12. Kadoc - The Nighttrain (Radio Edit)
13. Nicki French - Total Eclipse of the Heart (Radio Edit Mix)
14. Indiana - All I Need is Love (Radio Mix)
15. Playahitty - The Summer is Magic (Alex Party Mix)
16. Double Vision - Knockin' (Radio Version)
17. Gompie - Alice, Who the X is Alice_ (Living Next Door to Alice)
18. Richard Sanderson - Reality

עטיפה: הסריקה לא מצליחה להעביר את זה, אבל מדובר בעטיפה מדליקה, על נייר מבריק, הולגרמי, שבאור עושה סוג של אפקט של כדור דיסקו. מקורי, כייפי. עבודה של אורי גרזון. ציון עיצוב: 8

ביקורת ורקע: ארבע שנים ו-12 פרקים הביאו את IMP לסכם את סדרת "ווליום" בדיסק שהוא המיטב של הקטעים מכל פרקי הסדרה. אם להיות מדוייקים, זה לא רק המיטב של "ווליום", זה המיטב של "ווליום" ושל הסדרה השניה של IMP, "גוש דאנס". אם עוברים על הפרקים 1 עד 12 של ווליום מגלים שבאמת רוב הקטעים כאן הם הלהיטים הפותחים של כל פרק ופרק ובטח הבולטים של הסדרה. לכן, אני לא יודע למי בדיוק האוסף הזה היה מיועד. מי שקנה באופן עקבי את האוספים של IMP בטוח לא הזדקק למיטב הזה וכנראה קהל היעד היו אנשים שקנו קצת פחות אוספים וחיפשו אוסף אחד מקיף לתחום היורודאנס של השנים 1993 עד 1997. באספקט הזה, מדובר באוסף נחמד, שחושף גם את כמות הלהיטים שב-IMP התעסקו בהם (ואולי לא כדאי לחשוב על כמות הפילרים שליוו את כל אותם הלהיטים). דבר אחד שחייבים בכל זאת לשאול - מה עושה כאן להיט היורופופ "Reality" של ריצ'רד סנדרסון, קטע שבכלל לא הופיע ב"ווליום", בין השאר כי הוא מה... אייטיז! אם לדייק, אז הוא מ-1986, שזה שבע שנים לפני שיצא הפרק הראשון של "ווליום". זה אמנם קטע מקסים, אבל לכלול אותו באוסף הזה, זה ממש חובבנות.
עם סנדרסון, או בלי סנדרסון, בהמשך הדרך יצאו ל"ווליום" עוד שני מיטבים כאלו, מה שמעיד, כנראה, על כך שהרעיון להוציא אוסף מסכם היה להצלחה.
 

ערך אספני: 30 ש"ח

ציון: 8

תגובה 1:

  1. Link להורדה למי שחפץ:
    http://www.4shared.com/rar/j0vhdAVL/Va_Full_Volume_The_Best_of_Vol.html

    אוסף סיכום מעולה וגם די קולע מבחינת הלהיטים שהופיעו לאורך הסדרה, שזה די הגיוני אם חושבים על זה, הרי לא ישימו פילרים באוסף סיכום. אלה הפנים של Volume, אלה הפנים של שנות ה90!!! (אמנם חסר פה קצת Grunge\alternative אבל זה כבר עניין אחר לגופו) פחות מעולה למי שלא החסיר אף פרק מהסדרה (וגם גוש דאנס) כמוני - סתם יש לי שירים יותר מפעם אחת ברשימה, לא הכי אסטטי.
    יש רק בעיה אחת: אין באוסף הזה אף קטע מהפרקים 1,3,4 שהם לדעתי הכי טובים בסדרה! Show me Love הופיע גם בפרק 2 מסיבה לא כל כך מובנת (זה לא שהוא לא היה להיט כבר בפרק הבכורה) כך שהטענה שלי עומדת על כנה! ניתן להגיד אפוא שהסיכום הוא על פרקים 5-12 וגוש דאנס. היה אפשר במקום Stayin Alive או Alice או השיר האחרון לדחוף איזה שיר או שניים מהפרקים הראשונים. על העטיפה המבריקה (תרתי משמע) כתוב אילו שירים לא הופיעו בVolume שזה נחמד למי שלא מתמצא...

    השבמחק