חברת תקליטים: IMP
שנה: 1997
עורך: יורם ואזאנא
מפיקים: טלי חובב, אסנת יאיר, גל ארבלי ויניב ישעיהו
מק"ט: 2035
שנה: 1997
עורך: יורם ואזאנא
מפיקים: טלי חובב, אסנת יאיר, גל ארבלי ויניב ישעיהו
מק"ט: 2035
רשימת שירים:
1. Gala – Let A Boy Cry (Full Vocals Mix)
2. Charlie Dore – Time Goes By (To Time Visnadi Version)
3. Livin' Joy – Where Can I Find Love (Radio Mix)
4. MC Lyte – Cold Rock A Party (Bad Boy Remix) (Radio Edit Clean)
5. Sash! – Encore Une Fois (Future Breeze Edit)
6. Future Breeze – Why Don't You Dance With Me (Club Mix)
7. Queen Dance Traxx - Radio Ga Ga (feat. DJ Bobo)
8. Captain Love – Love Boat (Progressive Radio Mix)
9. Chicane – Offshore (Disco Citizens Edit)
10. Klubbers Revenge – Mental Atmosphere (Dance Piu) (Short Hit Mix Radio
Edit)
11. 2 Fabiola – Freak Out (97 Remix)
12. Latin Thing – Latinos Del Mundo
13. Mercury JD – Bellissimo (Radio Version) (feat. Anna)
14. Zombie – Don't Speak (Euro Remix)
15. Object One – Ping Pong (Fast Track)
16. Brooklyn Bounce – The Theme (Of Progressive Attack) (Trip Mix - Radio
Edit)
17. Zoro - Dancing On A Ceiling (The V.M.Radio Cut)
18. Scooter – Break It Up
עטיפה: כרגיל עם סדרת "ווליום", אותה עטיפה של הפרק הקודם שונתה בצבעים ובטקסט וזהו. עבודה של אורי גרזון, שעשה כסף קל. ציון עיצוב: 5
ביקורת ורקע: זה די מדהים, אבל עברו כמעט שלוש שנים מאז סיקרתי את הפרק ה-11
של סדרת "ווליום" באתר הזה. הרבה מים זרמו, אוספים רבים סוקרו ורק עכשיו אני חוזר
לסדרה הזאת, אחרי שמצאתי את חלק מס' 12, היחידי שהיה חסר לי ממנה, בחנות היד השניה
של האוזן השלישית בתל אביב.
"ווליום 12" לא שונה מאוד משאר הפרקים בסדרה והוא כולל כמה להיטי מצעדים לצד
הרבה מאוד פילרים. בין להיטי המצעדים ניתן למצוא כאן את קטע מס' 2 של צ'רלי דור,
זמרת פולק אנגליה שזכתה ללהיט קטן ב-1979 עם השיר "Pilot of the Airwaves". דור
הפכה עם השנים לשחקנית ולכותבת שירים, כשקרדיט הכתיבה המוצלח ביותר שלה היה ללהיט
המקום הראשון של ג'ימי נייל, "Ain't No Doubt". ב-1995 היא הוציאה אלבום פולק נוסף,
שכלל את השיר "Time Goes By". השיר לא משך תשומת לב מיוחדת, אבל אחרי שהוא זכה
לרמיקס של שני מפיקים איטלקיים, הוא הגיע למקום השישי במצעד האיטלקי ויותר מרשים,
למקום הראשון במצעד הלועזי הישראלי. מעבר לכך לא נרשמו הצלחות בולטות לקטע הזה ודור
המשיכה לפעול באנונימיות יחסית.
ההצלחה האדירה של הקטע הנדיר הזה בישראל היא בעיקר מה שהניע את המכירות של
האוסף "ווליום 12". אחר כך השיר הזה כיכב בעוד כמה אוספים ועזר גם להם למכור,
ביניהם "היטמן 8" הנחשב, "The Best of the Best of 97" וגם "Full Volume - The Best
of Volume". חוץ מהשיר של צ'ארלי דור האוסף כלל גם את "Let a Boy Cry" של גאלה, עוד
קטע שכיכב בעוד שלושה אוספים (טופ פופ 97, The Best of the Best of 97 ו-500% פיור
דאנס). גם הקטע של סאש! כיכב בשני אוספים נוספים אחר כך ושלושת אלו היו המוטיבטורים
הגדולים לאנשים לקנות את האוסף הזה. חוץ מהם יש כאן להיטים פחות גדולים של צ'יקיין,
אם סי לייט (בהפקה של פאף דאדי) ופיוצ'ר בריז. קטע נוסף ששווה לציין הוא השיר של
מס' 17 של ההרכב זורו, שם הבמה של הדיג'יי הישראלי זיו שליט, שחידש כאן את "Living
on a Ceiling" של הרכב הגל החדש הבריטי בלאמאנש. סך הכל אוסף נחמד, שזה להצלחה
נחמדה.
ערך אספני: 4 ש"ח, זה מה שזה עלה לי באוזן השלישית בתל אביב
ציון: 7
Link להורדה למי שחפץ
השבמחקhttp://www.4shared.com/rar/bo45sYlJba/VA_Volume_12_1997_VGQ.html
נו, אז היה שווה את כל המאמץ והסבלנות? חד משמעית כן.
אנחנו רואים פה סיפור Macarena קלאסי: בפרק העשירי IMP הקדימו לעשות ושיבצו את Macarena כמה שבועות לפני הד ארצי, הכנה לקראת הטירוף שיבוא באותו קיץ, עת יציאת Hitman 7 - זה שמצטייר כסמל הבולט ביותר של שנות ה90 בעיני רבים (רק לא עבורי בכל אופן). מה שכן שמתי לב, על סמך שמיעת האוסף הנ"ל, זה שגם ב97 עדיין היה לגיטימי, לפחות מבחינת IMP, להעביר שירים מתקליטים על כל המשתמע מכך. אז השיר של Gala שלא נשמע כך בTop pop והלהיט ההיסטורי של Charlie Sore שלא נשמע כך בHitman8. חוץ מהם אני די בטוח שהיו עוד שיר או שניים שהועברו מתקליט, ע"פ אותם תסמינים. מאחר ושמעתי את האוסף מדיסק מקורי, אני מאמין שהתופעה הזאת היא לא רק אצלי. *הייתי רוצה לדעת מה השיקולים שלך עורכי האוסף לגבי מה מהשירים הם מתכוונים להעביר מתקליט ולמה בעצם.
היות והסקירה הזאת נכתבה בפסח אני רואה את הסמליות באזכור של Gala, הלא היא מבצעת השיר Freed from desire, הלהיט הקודם שלה שעוסק בחירות. אנחנו עוד ניתקל השיר הזה שוב בפרק הבא של הסדרה, הפעם הלהיט מוצהר.
אם כבר הזכרת את living on the ceiling אז זה גם המקום לציין את Don't speak שהיה להיט ענק בכוונה שנה, על אף שהוא יצא בערך שנתיים קודם באלבום של No Doubt בשם Tragic kingdom.
ולמי שתהה איפה DJ bobo והאם ייתכן שIMP יישברו את המסורת - הפעם הוא מופיע רק בסוגריים, הסימפול לשיר של Queen שתכלס, בגלל שהוא שותף לזה אז אני לא כועס.
Link להורדה למי שחפץ
השבמחקhttp://www.4shared.com/rar/bo45sYlJba/VA_Volume_12_1997_VGQ.html
נו, אז היה שווה את כל המאמץ והסבלנות? חד משמעית כן.
אנחנו רואים פה סיפור Macarena קלאסי: בפרק העשירי IMP הקדימו לעשות ושיבצו את Macarena כמה שבועות לפני הד ארצי, הכנה לקראת הטירוף שיבוא באותו קיץ, עת יציאת Hitman 7 - זה שמצטייר כסמל הבולט ביותר של שנות ה90 בעיני רבים (רק לא עבורי בכל אופן). מה שכן שמתי לב, על סמך שמיעת האוסף הנ"ל, זה שגם ב97 עדיין היה לגיטימי, לפחות מבחינת IMP, להעביר שירים מתקליטים על כל המשתמע מכך. אז השיר של Gala שלא נשמע כך בTop pop והלהיט ההיסטורי של Charlie Sore שלא נשמע כך בHitman8. חוץ מהם אני די בטוח שהיו עוד שיר או שניים שהועברו מתקליט, ע"פ אותם תסמינים. מאחר ושמעתי את האוסף מדיסק מקורי, אני מאמין שהתופעה הזאת היא לא רק אצלי. *הייתי רוצה לדעת מה השיקולים שלך עורכי האוסף לגבי מה מהשירים הם מתכוונים להעביר מתקליט ולמה בעצם.
היות והסקירה הזאת נכתבה בפסח אני רואה את הסמליות באזכור של Gala, הלא היא מבצעת השיר Freed from desire, הלהיט הקודם שלה שעוסק בחירות. אנחנו עוד ניתקל השיר הזה שוב בפרק הבא של הסדרה, הפעם הלהיט מוצהר.
אם כבר הזכרת את living on the ceiling אז זה גם המקום לציין את Don't speak שהיה להיט ענק בכוונה שנה, על אף שהוא יצא בערך שנתיים קודם באלבום של No Doubt בשם Tragic kingdom.
ולמי שתהה איפה DJ Bobo והאם ייתכן שIMP יישברו את המסורת - הפעם הוא מופיע רק בסוגריים, הסימפול לשיר של Queen שתכלס, רק בגלל שהוא שותף לזה אז אני לא כועס.
תודה לך!
השבמחקעשית לי את החג