יום שלישי, 24 במאי 2011

Hits! Hits! Hits!


שם האוסף: Hits! Hits! Hits!

תת כותרת: אוסף להיטים

חברת תקליטים: אן.אם.סי

שנה: אוקטובר, 1992

עריכה: משה מורד

הפקה: ליאור סולימן

מק"ט: 20050-2

רשימת שירים:
1 Roxette - How Do You Do!
2 Jon Secada - Just Another Day
3 Kris Kross - Jump
4 Arrested Development - Tennessee
5 George Michael - Too Funky
6 Double You - We All Need Love
7 Babyroots - Rock Me Baby
8 Clivilles and Cole - A Deeper Love
9 MC Sar - Let's Talk About Love (with the Real McCoy)
10 Karma Lee - Someone Else's Heart
11 Erasure - Lay All Your Love on Me
12 Indigo - Let it Be
13 Charles and Eddie - Would I Lie to You?
14 Right Said Fred - Those Simple Things
15 Joe Public - Live and Learn
16 Toad the Wet Sprocket - All I Want
17 Sophie B. Hawkins - Damn, I Wish I Was Your Lover
18 Cover Girls - Wishing on a Star

עטיפה: כמו הרבה עטיפות בתקופה ההיא באן.אם.סי - קובי ישראל צילם, ספי מטיוק עיצב. עשיתי גוגל השבוע על מטיוק וראיתי שהוא מעצב נחשב היום, עם סטודיו מצליח ופרוייקטים מאוד מרשימים. בפרוטפוליו באתר שלו כמובן שהוא מתעלם מהעבודות המביכות האלו שלו באן.אם.סי ובצדק. זוהי עטיפה עלובה עד כדי גיחוך ושום דבר, כולל האופנתיות של הטרולים באותה התקופה, לא תצדיק אותה. זה או זה, או שזה גאוני ואני לא קולט את זה. ציון עיצוב: 0

ביקורת ורקע: טוב, מסתבר שאכן יש קוראים לאתר הזה ואחרי התחנונים בביקורת הקודמת, קורא נאמן בשם מיקי קרן יצא לעזרתי (תודה אדירה לך, מיקי!) וסיפק לי את החלק הראשון של סדרת "Hits! Hits! Hits!", סדרת אוספי הלהיטים קצרת החיים של אן.אם.סי. למעשה, שלושת הפרקים של הסדרה יצאו בתוך פחות מחצי שנה לפני שבאן.אם.סי החליטו לקבור אותה ולהתחיל סדרה חדשה.
האמת, אני חייב להודות שעל פי החלק הראשון היה קשה לחזות את כישלון הסדרה. מלבד העטיפה הלא ברורה, מדובר באוסף עמוס בלהיטי ענק לכל אורכו ולמרות הפאשלות בעריכה שדחפו פילרים לקדמה על חשבון להיטים גדולים, אני בהחלט רואה את הערך ברכישת האוסף הזה בזמן אמת.
מלבד מלהיטי הענק של רוקסט, ג'ון סקדה, אירייז'ר, ג'ורג' מייקל, סופי בי קוקינס, ארסטד דיבלפמנט, קריס קרוס וצ'רלס ואדי, יש כאן גם כמה יציאות נוסטלגיות בטירוף. ביניהם ניתן למצוא את הלהיט של טוד הקרפדה הרטובה, הרכב רוק אמריקאי שזכה להצלחה מינורית בארצות הברית ושהיה הדבר החם בישראל בשנת 1992 (ורק כאן) בזכות רז ניצן, העורך מרשת ג' שגילה ודחף אותם להצלחה יפה כאן. יש כאן גם להיטי רחבות מעולים של קלבילס אנד קול ודאבל יו וגם יציאות שהצליחו מאוד בארצות הברית ושהיה קשה למצוא בזמנו בישראל בדמותם של ה-one hit wonders של ג'ו פאבליק והקאבר גירלז.
כמו כל אוסף של אן.אם.סי באותם השנים יש כאן כמה קטעים תמוהים ומביכים, אבל בסך הכל זה אוסף טוב מאוד, שממש לא מעיד על הקריסה שתבוא לסדרה מהר מאוד.

למי שמעוניין לקרוא קצת יותר על הסדרה, אני ממליץ על הפוסט על חלק 2 שלה - Super Hits 2.

ערך אספני: 40 ש"ח

ציון: 8

להורדה: http://www.megaupload.com/?d=RXCGYJJF

תודה לדיג'יי מיקי קרן שסיפק את האוסף הזה לאתר

תגובה 1: