יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

Boys and Girls 4


שם האוסף: Boys and Girls 4

חברת תקליטים: הליקון

שנה: 2000

עורך: חיים רייכנטל

הפקה: דגנית סער, אבי מאור וקטי רסנר

מק"ט: 9264-2

רשימת שירים:
1. Britney Spears - Oops!... I Did It Again (3:33)
2. BackStreet Boys - The One (3:49)
3. Billie Piper - Day and Night (Stargate Mix) (3:14)
4. NSync - Bye Bye Bye (3:21)
5. Aqua - Around The World (3:29)
6. S Club 7 - S Club Party (Edit) (3:18)
7. Hanson - If Only (Radio Edit) (3:59)
8. Girl Thing - Last One Standing (3:39)
9. Melanie C - Never Be The Same Again (Single Edit) (feat. Lisa 'Left Eye' Lopes) (4:13)
10. Westlife - Fool Again (2000 Remix) (3:54)
11. Steps - Deeper Shade of Blue (3:47)
12. Kim Lukas - Let It Be The Night (Single Version) (3:44)
13. Vengaboys - Uncle John From Jamaica (3:09)
14. Five - Keep On Movin' (3:17)
15. Mandy Moore - Candy (3:54)
16. Stephen Gately - New Beginning (3:41)
17. B-Witched - Jump Down (Radio Edit) (3:00)
18. A*Teens - Dancing Queen (3:48)
19. Scooch - More Than I Needed To Know (3:50)
20. Precious - It's Gonna Be My Way (Radio Edit) (3:24)
21. Boyzone - No Matter What (4:34)

עטיפה: עיצוב של תדהר תמוז. אני לא יודע אם היתה לדיסק הזה גם עטיפת קרטון חיצונית, כמו שהיו להרבה אוספים מאותה תקופה ושהיו די מהודרים. אם כן (נראה לי שכן, אבל העטיפה המקורית אבדה מזמן), אז אין לי דרך מלא להתייחס לעטיפה של הדיסק. אם לא ואכן העטיפה של הדיסק היא עטיפה סטנדרטית בפלסטיק, אז העטיפה הזאת מאוד דלה בעיצוב שלה. מחמת הספק, לא אתן ציון...

ביקורת ורקע: אני במצב רוח של השלמת סדרות ואחרי שסיקרתי את שלושת הפרקים שיצאו בשנות התשעים לסדרה "Girl and Boys", אני רואה צורך לסקר את שני פרקי הסדרה משנות ה-2000, כדי לא להשאיר את הסדרה "לא שלמה". את שלושת הפרקים סיקרתי לפני איזה שלוש שנים, כך שאני לא בטוח מה בדיוק כתבתי עליהם. בכל מקרה, אזכיר שהסדרה סיקרה את תחום הגירל-באנדס והבויבאנדז שהיו מהתופעות החמות מאמצע הניינטיז עד אמצע העשור הראשון של שנות ה-2000 עם הרכבים כמו הספייס גירלז, טייק דאת, הבאקסטריט בוייז ואחרים.
חלק 4 של הסדרה יצא בלב ההיסטריה של התופעה והוא כולל המון להיטי ענק מהתקופה, מה שיכל להפוך את האוסף הזה לאוסף להיטים עדכניים מהמניין ולא בהכרח לאוסף "קונספט". העורך חיים רייכנטל עשה עבודה טובה ומקיפה. מעבר לרפרטואר של הליקון, הוא שאב כאן קטעים מהז'אנר מכל חברות התקליטים - BNE, אן.אם.סי והד ארצי, כדי ליצור תמונה מקיפה של התחום. באותה התקופה הייתי כתב לענייני פופ במעריב לנוער ואני זוכר שנהנינו לפרגן לאוסף ולאמנים שבו וראינו באוספים מהסוג הזה סוג של זרוע מוקלטת לכתבות ולסיקור שעשינו על עולם הפופ. למעשה, כשאני חושב על זה לעומק, אז כמעט את כל האומנים באוסף הזה ראיינתי באופן אישי למעריב לנוער בתקופה ההיא, שהיתה באמת תענוג לכל חובבי הפופ המסחרי. נוסטלגיה? בערך... בכל מקרה, כל אותם ראיונות עוד יעלו לבלוג זה או אחר ביום מן הימים. אני חושב שזה הכרח.

ערך אספני: 10 ש"ח

ציון: 8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה