יום שלישי, 21 במאי 2013

Hit Box 11



שם האוסף: Hit Box 11

תת כותרת: אוסף הלהיטים הכי הכי!

חברת תקליטים: אן.אם.סי

שנה: 1996

עורכים: תמי שכנאי ומשה מורד

הפקה: אליסון מאייר ומשה מורד

מק"ט: 20208-2

רשימת קטעים:
1. Queen - You Don't Fool Me (Edit)
2. Babylon Zoo ‎– Spaceman
3. Full Intention - America (I Love America) (Vocal Radio Edit)
4. Spaghetti Surfers ‎– Misirlou (Radio Edit)
5. Kenny "Dope" ‎– Got Myself Together (Hustlers Convention Radio Edit) (Presents the Bucketheads)
6. Sleazesisters ‎– Let's Whip It Up (You Go Girl) (Eat Me Edit) (with Vikki Shepard)
7. Saint Etienne – He's On The Phone
8. Dubstar - Stars (Motiv 8 Radio Mix)
9. Irene Cara - You Need Me (Ti Sento) (Tees Radio Edit)
10. Diana Ross - I Will Survive
11. Tina Turner - Golden Eye (Morales Remix)
12. Jamiroquai - Space Cowboy (Morales Classic Radio)
13. Me and My ‎– Dub·I·Dub (Radio Edit)
14. Culture Beat ‎– Crying In The Rain (Radio Edit)
15. Fool's Garden ‎– Lemon Tree
16. Lady Gee ‎– The Game Is Over (Pop Underground Version)
17. Pizzaman ‎– Happiness (Eat Me Edit)
18. Los Tres Amigos - Macarena (Remix '95)

עטיפה: אמור להיות כאן איזשהו קטע שלא ממש הבנתי. משהו עם האצבעות של הדוגמן על העטיפה ביחד עם הפס של ה-1 על הנעל שלו, או משהו כזה. לא ברור. נראה כמו משהו לא טוב מהאייטיז. עיצוב של הילית בן-מאיר, אגב. ציון עיצוב: 3

ביקורת: שנתיים לקח לאן.אם.סי כדי לחזור עם הפרק האחרון בסדרת היט בוקס, מה שאומר למעשה שבאופן בזיוני במשך כל שנת 1995 אן.אם.סי לא הוציאה אוסף עם להיטי מצעדים. אם זה נראה לכם עניין של מה בכך, אז בין הלהיטים שלאן.אם.סי היו את הזכויות עליהם ב-1995 ניתן למצוא את "You Are Not Alone" של מייקל ג'קסון, "Wonderwall" של אוייזיס, "Think Twice" של סלין דיון, "Country House" של בלר, "74-75" של הקונלז, "Fantasy" של מריה קארי ו"Where the Wild Roses Grow" של ניק וקיילי. תודו שאלו חומרים שממלאים אחלה אוסף.
אני לא יודע מה הסיבה להעדרות של חברה גדולה כמו אן.אם.סי משוק אוספי הפופ למשך תקופה כל כך ארוכה ואם למישהו יש הסבר, אשמח לשמוע אותו. בכל מקרה, ב-1996 הם החליטו לחזור עם מותג ההיט בוקס הישן, במתכונת חדשה. אל משה מורד, העורך הנצחי, הצטרפה תמי שכנאי, רכש חדש של המחלקה הבין לאומית של אן.אם.סי. ביחד הם ניסו ליצור גרסה "היטמנית" של הסדרה, כלומר אוסף מגוון סגנונית, שמתחיל עם להיטי פופ-רוק גדולים מהתקופה.
כדי לנחם את מעריצי הסדרה, שחיפשו בעיקר להיטי יורודאנס, מלאו את הפרק הזה גם כן בכמה קטעים שמפלרטטים עם הז'אנר, אבל הנסיון הזה ללכת על שתי חתונות היה בעוכרי האוסף, שכשל. הוא פשוט לא התאים לאף אחד. מחפשי להיטי המצעדים מצאו שהאוסף הזה לא כולל מספיק כאלו ואלו שחיפשו להיטי יורודאנס לא אהבו את הנוכחות המוגברת של להיטי רוק ופופ בפרק.
אחרי הכישלון של חלק 11 החליטו באן.אם.סי לגנוז את הסדרה לטובת סדרה חדשה שתבוא כמה חודשים אחר כך. למרות שאני מוצא את הפרק הזה כלא רע, הוא נתפס כסיום חלש לסדרה שהתחילה חזק מאוד.

ערך אספני: 60 ש"ח, רק בגלל שהוא מכר מעט ונחשב למאוד נדיר. אני מצאתי אותו לפני איזה שנתיים בדיסק סנטר בדיזנגוף סנטר באגף החדשים (!). אני מאמין שהוא נשאר שם עוד מ-1996 (!!!). עד כדי כך המכירות של האוסף הזה והביקוש עבורו בזמן אמת היו חלשים

ציון: 7

5 תגובות:

  1. אחד האוספים הראשונים שקניתי, ועדיין אהוב עליי. יש כאן המון קלאסיקות דאנס - באקטהדס, הרמיקס של מוטיבייט לדאבסטאר, הרמיקס המדהים של מוראלס לספייס קאובוי... כמעט נטול פספוסים. כשלון לא מוצדק :)

    השבמחק
  2. אני חושב שיש לי אפילו שני עותקים של האוסף הזה משום מה. הוא חמוד אבל לא יותר לטעמי, ועדין הקע הכי טוב כאן הוא Dub·I·Dub שאני כל כך אוהב עד היום.

    השבמחק
  3. לא להאמין שהכרתי את הביצוע של איירין קארה לפני שהכרתי את הביצוע של מטיה באזאר

    השבמחק
  4. יש לי אותו :)

    השבמחק